woensdag 12 juni 2019

Wat voor huis hebben wij eigenlijk gekocht?

Hey hallo allemaal!

Ik wilde jullie eigenlijk al de sloopwerkzaamheden laten zien, maar bedacht mij toen dat wij nog helemaal niks verteld hebben over het huis wat we gekocht hebben.
Laten we daar eens mee beginnen!

Tijdens onze huizenjacht hebben wij een tijdje gekeken naar “instapklare” woningen. Ik benoem het expres tussen aanhalingstekens, omdat de huizen die wij bezochten in onze ogen alles behalve instapklaar waren!
Na een tijdje zijn we overgestapt naar de wat oudere huizen en dan met name de klushuizen.
Uiteindelijk is ons oog gevallen op een verouderde woning waar wij enorm veel mogelijkheden in zagen!

Wij hebben een hoekwoning gekocht met een heerlijke tuin. Het huis zelf is 7 meter breed, dus het oogt lekker ruim.
Beneden kom je binnen in de gang, heb je rechts de wc en trap en links de deur naar de woonkamer.
In de woonkamer zit aan de achterkant een schuifpui over de gehele breedte en een doorgang naar de keuken.
Boven bevinden zich 2 grote slaapkamers en 1 kleinere.
Ook is er een ruime badkamer en een aparte waskamer.
Met een vaste trap kom je op zolder, waar een dakkapel zit!

Ik zal hieronder wat foto’s plaatsen zodat jullie een idee hebben van de woning, de before beelden!
Zoals ik de post al begon zijn we al onwijs ver met slopen dus is veel van wat je op de foto ziet al weg.
Toch vond ik het leuk om jullie eerst deze beelden te laten zien, dan komen in de volgende post de actuele foto’s!
Ook delen wij dan graag onze plannen met jullie,
en houden wij jullie graag op de hoogte van de verbouwing!










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je even komt kijken,
Het zou leuk zijn als je een berichtje achterlaat!
liefs,
tony & denise