donderdag 15 augustus 2019

long time no see!

Zo dan! De afgelopen 2 maanden zijn voorbijgevlogen en er is onwijs veel gebeurd in huis. Helaas heb ik deze blog niet bijgehouden, dus zijn jullie niet meer zo goed op de hoogte. Natuurlijk hebben wij wel zoveel mogelijk vastgelegd, dus tijd om jullie eens bij te praten! In de volgende blog zal ik jullie vertellen wat er allemaal gebeurd is en laten zien natuurlijk! Omdat mijn zwangere brein mij wel eens in de steek laat, kan het zijn dat er stukjes missen, maar dat nemen jullie mij vast niet kwalijk! Nog even geduld, de update komt er zo snel mogelijk aan! Tot snel! liefs, Tony, Denise, Julius & Baby 2!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je even komt kijken,
Het zou leuk zijn als je een berichtje achterlaat!
liefs,
tony & denise